پرسش های متداول

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.


پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. در سفارشات عادی معمولا بین 1تا 3 ساعت به دست مشتریان می رسد


آیا امکان ارسال سفارش به خارج از شیراز هست؟

پاسخ:

اقلامی ماننده میوه،سبزیجات،صیفی جات،گوشت و محصولاتی که  نیاز به سردخانه و شرایط خاصی برای ارسال دارند و دچار افت کیفیت میشوند این امکان وجود فعلا وجود ندارد اما ما بقی محصولات ارسال میشوند


استورک چه مناطقی از شیراز را جهت سفارش پوشش میدهد؟

پاسخ:

در حال حاضر تمام شهر شیراز در منطقه تحت پوشش رایگان استورَک قرار دارد اما شهرک هایی مانند گلستان و جوادیه و صدرا و میانرود و... هنوز تحت پوشش رایگان نیستند اما میتوانند با پرداخت هزینه سفارش خرید خود را انجام دهند.


می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به استورَک به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:

از آنجا که استورَک  یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل استورَک امکان‌پذیر نیست.