پرسش های متداول

دوست دارم از استورک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ:

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت استورَک، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت استورَک با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین استورَک با فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از هزار مشتری در شهر شیراز و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه اولین فروشگاه آنلاین میوه و سبزیجات تازه با ارسال سریع در ایران  نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد استورَک استفاده کنید.


آیا برای خرید از استورَک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:

خیر، شما می توانید خرید خود را با وارد کردن اطلاعات گیرنده سفارش انجام دهید اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که عضو شوید و از خدمات ویژه باشگاه مشتریان که مخصوص اعضای استورَک هست استفاده کنید


آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:

بله،شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید اما ارسال کالا از 9 صبح تا 8 شب صورت میگیرد!


آیا می‌توانم برای شخص دیگری از استورک خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به استورَک، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.


از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:

استورَک با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.


آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت استورَک با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.


بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با استورَک تماس بگیرم؟

پاسخ:

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش استورَک با شما تماس خواهند گرفت. 

 


می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.