پرسش های متداول

حساب کاربری


آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره موبایل خود (نام کاربری)  و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.


آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.


ثبت و پیگیری سفارش


دوست دارم از استورک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ:

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت استورَک، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت استورَک با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین استورَک با فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از هزار مشتری در شهر شیراز و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه اولین فروشگاه آنلاین میوه و سبزیجات تازه با ارسال سریع در ایران  نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد استورَک استفاده کنید.


آیا برای خرید از استورَک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:

خیر، شما می توانید خرید خود را با وارد کردن اطلاعات گیرنده سفارش انجام دهید اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که عضو شوید و از خدمات ویژه باشگاه مشتریان که مخصوص اعضای استورَک هست استفاده کنید


آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:

بله،شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید اما ارسال کالا از 9 صبح تا 8 شب صورت میگیرد!


آیا می‌توانم برای شخص دیگری از استورک خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به استورَک، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.


از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:

استورَک با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.


آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت استورَک با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.


بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با استورَک تماس بگیرم؟

پاسخ:

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش استورَک با شما تماس خواهند گرفت. 

 


می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.


پرداخت


مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:

همگی کاربران استورَک می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت استورَک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند


با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت استورَک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید


ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


ارسال سفارش‌ها


هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.


پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. در سفارشات عادی معمولا بین 1تا 3 ساعت به دست مشتریان می رسد


آیا امکان ارسال سفارش به خارج از شیراز هست؟

پاسخ:

اقلامی ماننده میوه،سبزیجات،صیفی جات،گوشت و محصولاتی که  نیاز به سردخانه و شرایط خاصی برای ارسال دارند و دچار افت کیفیت میشوند این امکان وجود فعلا وجود ندارد اما ما بقی محصولات ارسال میشوند


استورک چه مناطقی از شیراز را جهت سفارش پوشش میدهد؟

پاسخ:

در حال حاضر تمام شهر شیراز در منطقه تحت پوشش رایگان استورَک قرار دارد اما شهرک هایی مانند گلستان و جوادیه و صدرا و میانرود و... هنوز تحت پوشش رایگان نیستند اما میتوانند با پرداخت هزینه سفارش خرید خود را انجام دهند.


می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به استورَک به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:

از آنجا که استورَک  یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل استورَک امکان‌پذیر نیست.


خدمات پس از فروش


اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:

با پشتیبانی تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)

شماره پشتیبانی : 07138261513