اگر به دنبال کاهش وزن هستید،این مواد را به عنوان صبحانه مصرف نکنید.

آب میوه کارتنی: این آب میوه ها پر از شکر و نگهدارنده ها هستند. حتی اگر تازه باشند باز هم گزینه مناسبی نیستند. برگه ذرت یا برشتوک: برشتوک با این که برای مدت کوتاهی به شما انرژی زیادی می دهد اما پر از شکر است و بعد از مدتی حتی احساس خستگی بیشتری به سراغتان می آید. ماست طعم دار: باز هم پر از شکر است. به هر حال با یک چیزی شیرین شده اند. بهتر است ماست موسیر با عسل مصرف کنید. محصولات خمیر سفید: محصولات خمیر سفید مثل دونات بدون هیچ مواد غذایی هستند و مقدار زیادی کالری دارند. محصولات فرآورده گوشتی: مثل سوسیس و دیگر محصولات گوشتی که دارای چربی هستند و برای قلب و وریدهای خونی تان ضرر دارند.